Oj jag har en blogg ?!

Godmorgon!
Känner att jag inte har bloggat på riktigt länge så bloggar lite nu när jag har tid. Just nu sitter jag hos älskling och ska snart städa lite sen blir det att vänta på att han ska komma hem. Jag har inte bloggad på sjukt länge för jag har inte haft tid alls. Jag har då vart här hos Daniel i 2 veckor nu eftersom hans föräldrar vart bort resta sen har det hänt lite saker också som gjort att jag inte orkat blogga. Kollade min mejl och några eller aa 4st hade mejlat och fråga hur det hade gått i fredags natt då jag och Daniel hade krockat med bilen. Och ja det gick jätte bra är inte skadat som tur har bara lite ont i ryggen och så men det är inte farligt alls, men som sagt vissa kan ju inte köra bil. Ja vet inte vad jag ska skriva om mer men ska fixa mig lite och sen städa så får se om jag bloggar mera när jag kommer hem eller om jag tar det imorn :)
Hehe fick bli en bild älsklingens snygga bil!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0