Torsdag♥

Hejsan, sitter just nu och lyssnar på musik med Ådi. Har pluggat lite men får plugga lite mer imorn och i helgen också. Idag så har jag inte gjort så mycket vart i skolan och på morgonen när det regna som fan var vi tvugna att gå till Bajsverket det var verkligen super kul... fyfan vad det luktade asså trodde jag skulle dö när vi gick in i det första rummet. Sen efter dä gick vi tillbaka till skolan och gjorde inte så mycket, jag Erica och Lovis satt och skratta som fan åt skånska ord. Sen vid 1 vtog jag bussen till stan. Vet inte vad som händer sen ska duscha tror jag sen sova. Fast imorn börjar man ju 10 så det är super skönt tycker jag. Nej nu ska jag packa och gå till pappa.
Bilder från idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0