Hindersmässan♥

Hejsan, sitter just nu i köket och äter lite och väntar på att älskling ska svara på mitt sms. Ska snart packa tror jag sen blir det att duscha lite sen åka till Kumla. Idag så jobbade jag och slutade 11 sen vid halv 12 drog jag, Dilan, Erica och Lovis in till Örebro för att göra en uppgift vi hade fått. Först drog vi till donken och käkade lite sen gick vi och letade efter Vild Hasse haha han var as läskig tycket jag men rolig var han med. Efter att ha pratat lite med honom så drog jag hem med halv 1 bussen känns as skönt att ha kommit hem tidigt måndag, tisdag och idag men imorn går jag hel dag. Har inte så mycket att skriva om nu men bloggar säkert mer senare idag :D
En video när Vild Hasse och Dilan går en runda i stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0