Helg♥

Hej.
Idag är det fredag den 13 och alla KOMMER att få otur så är det bara!!! Haha ne skoja. Ja som sagt så är det ju fredag den 13 som verkligen alla vet dom som inte vet kan ju checka facebook :) haha. Nej men idag så var det skola började 10 idag. Våra lektioner har vart as chill vi har inte gjort ett skit skrev ett CV på två lektioner känns ju bra. Efter skolan så hämtade pappa mig och då åkte vi och handla lite sen hem, när jag kom hem så träffade jag min älskade Ådi som var med mamma men ska nog snart gå och hämta honom. Senare så ska jag plugga lite sen ska jag bara ta det lugnt med ett varmt bad eftersom jag har blivit så äckligt hes. Och imorn så ska jag åka till världen bästa Daniel, saknar honom super mycket går inte att beskriva det. Så kommer nog bli dåligt med bloggande denna helg eftersom jag sover hos honom imorn och kommer hem på måndag efter skolan :D Nej nu ska jag äta något sen plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0