FREDAG & jag älskar livet!♥

♥hej♥

Sitter just nu i skolan och håller på och skriver klart mitt peronliga brev till CV:t, hade glömt min lapp som jag hade skrivt allt på så fick skriva om det nu men det går fort. Idag så var jag på vårdcentralen vid 8 ungefär åkte dit helt ofixad med min one piece kändes as skönt :D Efter dä åkte jag hem och åt lite frukost igen sen fixa jag mig sen kjutsade min snälla pappa mig till skolan fast att jag ville ta bussen så jag var här vid 12...haha. Sen efter skolan ska jag hem en snabbis sen blir det att åka in till Örebro och möta upp Izabella sen handla en lite present till älkling eftersom jag ska fira honom imorn. Ska blir kul att Ådi ska med imorn för då lär han sig att bli van med mer folk och så :D Nej nu ska jag skriva klart och sen kolla om jag inte kans luta tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0