6 dagar kvar♥

Hejsan, sitter i köket och pratar lite med mamma och har nyss fixat mina naglar. Jag vet att jag inte bloggat men kommer vara dåligt med bloggning nu eftersom jag går i skolan och har kille så jag kommer så klart lägga mer tid på det istället för att blogga men ska försöka. Idag har jag inte alls gjort mycket tog bussen till stan vid 11 och sen träffade jag Izabella. I helgen så har jag vart hos älskling, firade honom lite i lördags och så fick han presenter av mig. Sen på kvällen åkta vi in till stan och åkte runt lite där sen var vi hemma vid halv 12 12 ungefär. Sen i söndags så höll älskling på med bilen och så men min helg har iaf vart underbar. Imorn så ska jag upp tidigt eftersom jag ska jobba så kan inte åka taxi eftersom han kommer alltid 5-10 minuter senare till skolan så bättre att jag åker tidigare och kommer i tid. Sen efter skolan så får jag se om älskling åker med hem och sover där hos mig till onsdag. Nej nu ska jag hjälpa mamma med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0