Alla ♥ Dag

Godmorgon världen!
Ligger just nu i sängen och kollar på TV. Idag så stannar jag hemma från praktiken för att där jag är suger så mamma ringde och sjukanmälde mig imorse. Idag så vaknade jag vid halv 8 typ och sen vid 8 så åkte älsklingen till skolan. Funderar på om jag snart ska gå ut med Dara sen fota lite, orkar inte bara ligga här hemma i sängen så kan ju passa på att gå ut lite. Idag så är det ju alla♥dag och får se vad som händer idag, älskling kanske kommer och så hittar vi på något eller så får se. Jag vet att jag inte bloggar men har sagt det 1000gånger en säger det igen. Har inte så mycket tid nu och så. Nej nu ska jag kolla lite på TV sen kolla nytt lös hår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0