Tillbaka

Hejsan, har inte bloggat på ett tag såg jag och nu är det kanske på tiden att jag börjar blogga igen :) haha.
Idag så är det långfredan och idag så ska jag till Marieberg och shoppa lite och så sen blir det hem och hjälpa pappa och sen plugga till ett prov jag ska ha på tisdag. Det är ju påsklov och mitt lov har vart super bra har vart med min underbara älskling och sen vart med Izabella, så mitt lov har vart bra. Imorn är det påskafton och då blir det att vara med pappa och mamma och äta godis :) Nej nu ska jag fixa mig så jag kan åka iväg.
Har är kort på min nya tatuering för dom som inte sett den.


Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-20 @ 14:34:43
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0