Dåligt humör♥

Hejsan alla blogg läsare!
Idag så sova jag lite för länge och höll på att missa bussen in till stan, men som tur så gjorde jag inte det.
När jag kom till skolan så kände jag direkt att jag inte kommer klara av dagen med migrän men det gick bra ändå
fast hoppa över idrotten så åkte hem ist. Närj ag kom hem fick jag sätta på en tvätt och sen så la jag mig i soffan
och tog det lugnt, nu så har pappa kommit hem och ska prata lite med honom och sen blir det att fixa kläderna
och sen ta ett LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT bad. Känner att jag skulle behöva ta det lite lungt och ha en ''ego'' kväll
ikväll så det passar. Imorn så börjar jag inte fören vid 10 typ och slutar 1 efter det blir det att vänta på att Jonte
ska sluta sen hem till honom och vet jag inte vad som händer på kvällen men blir nog att träffa massa folk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0