Blond och fattar inget?!?♥

Nu har jag äntligen pluggat klart, ska läsa lite innan jag går och lägger mig så jag kommer ihåg allt. Idag så var jag i skolan men fick åka hem pga min infektion. Inge kul, det jobbiga är att ena stunden kan jag må bra och andra kan bli ett rent helvete, men försöker ändå vara kvar i skolan så mycket jag orkar. Idag gjorde vi inte så mycket i skolan men iallafal så åkte jag hem med 12.50 tåget och sen när jag kom hem så träffade jag Izabella vid Vårdcentralen och så skulle jag dit för att fixa en ny tid till på fredag, men orkade inte vänta och då sa jag att dom kunde ringa mig ist. Men tyvärr fanns det ingen tid på fredag så det var tråkigt eftersom jag verkligen behöver ny medicine. Men får vänta till nästa vecka -.-. Ska snart ta och duscha lite fast innan måste jag gå hem till pappa för att hämta en sak :) Nej nu ska jag lyssna lite på Skrillex och njuta av livet!♥
Bilder från pappaas jobb hehe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0