Vackert väder!

Hejsan!
Just nu sitter jag och kollar runt lite, håller på och kollar efter nytt löshår till balen och skolavslutningen,
någon som vet ett bra ställe att köpa ifrån ? Isf skriv en kommentar eller något sånt.
Idag var det skola och det var nog den skönaste dagen på länge, första lektionen var matte
och jag hade ingen mattebok med mig så behövde inte göra ett skit ;)
Sen på No:n kollade vi på film och sen har jag inte gjort så mycket mer utom att göra plaseringar
till balen :D
Så idag slutade man 1 :D:D:D
Nej nu ska jga ta och hitta på något annat, och senare blir det att dra ut med Iza tar nog med mig
kameran och tar lite kort.
bild från YEAH!11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0