Underbar helg + Mors Dag♥

Hejsan alla blogg läsare! :D
Just nu sitter jag och väntar på att Jersey Shore ska börja. Idag har jag inte gjort ett skit
typ vakna av att Gustav typ prata med mig eller något sånt, sen har jag vart
hos honom till 2 sen åkte jag hem.
Helgen har vart sjukt underbar, vart på YEAH-festivalen och den var sjukt grym.
Fast i lördags var nog bästa eftersom Aim For The Sunrise spelade då.
Älskar dom!♥
Sen har jag inte gjort så mycket mer i helgen, kommer inte lägga upp några bilder idag
för det orkar jag inte så dom kanske kommer upp om några dagar eller så får se.
Nej nu ska jag ta och lägga mig vid TV puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

Min bror :D

2011-05-31 @ 21:21:17
URL: http://johannalarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0