Borta Bra Men Hemma Bäst♥

Helluuuu!
Just nu ligger jag i min säng och somnar snart, är så jävla trött efter resan.
Men vi har haft det så sjukt kul. Dagen börja med att Izabella och
jag klaga på våra platser i bussen för vi ville sitta där uppe men det blev roligare
senare. Orkade inte blogga något när vi åka till Stockholm eftersom
Izabella och jag bara satt och lyssna på musik och gjorde annat skit typ XD
När vi kom till Stockholm så skulle vi gå till något jävla Museum
och trodde fan jag skulle dö när jag var där så jävla tråkigt och jag har sjukt
hungrig också xD
GUD MÅSTE SÄGA NÅGOT SJUKT ÄCKLIGT SOM HÄNDE!!!!!!!!!!!!!!
Izabella och jag skulle gå till ett par i andra klassen så ser vi en äcklig fyllo gubbe
på en bänk så kollade jag lite snabbt på honom oh han börja pussa mot mig och typ
ragga på mig :s Höll fan på att dö och Izabella blev as rädd, fast det blev jag med.
Aja efter att vi hade vart på Riksdagen som var tråkigt så gick Izabella och jag till H&M
och där ser vi AMIR!!!!(GAYBLOGGEN) haha blev as glad när jag såg honom
LOVE AMIR!♥
Bilder kommer upp snart så puss så länge :D
Får bli en bild från Amris blogg kolla den http://www.gaybloggen.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0