WOW godmorgon sverigeXD♥

Hejsan!
Just nu sitter jag i köket med mamma och pratar lite fast jag lyssnar typ
inte för jag lyssnar på musik!(haha)
Ska nog snart gå till pappa för vi ska åka och handla lite, blev jätte sugen
på cola & godis!!!!!!!
Idag ska jag nog sitta inna och plugga resten av dagen :(
Tycker det är tråkigt eftersom det är så sjukt fint vänder idag menmen!
Mitt revben är mycket bättre idag än igår och är as glad för det
för då vet jag att det inte är något :D
Imorn så är det ju skola, TAGGA!!! Och efter skolan ska jag nog plugga lite
och sen åka till Gustav, sen vet jag inte vad som händer men aa xD
Nej nu har jag skrivit klart puss!

jag just nu!


Kommentarer
Postat av: Filip

söt!

2011-03-06 @ 14:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0