Underbar dag idag!♥

Har nyss kommit hem från stan, har kaft jätte kul men vart lite så borta!
Först när vi kom in till stan så åt vi på donken, och jag säger bara en sak
fyfan vad gött det var idag asså. Haha maten i skolan var så sjukt äcklig så jag
åt inte så mycket bara lite korv. Sen efter vi åt så skulle Jennifer & Izabella pierca
blev jätte snyggt på dom, fast Izabella var jätte nervös och tänkte först
inte göra det men hon gjorde det, videon på dom två kommer upp
senare. Aja vi har inte gjort så mycket mer fick träffa älsklingen i typ 10sec sen var han
tvungen att åka och träna men fick iaf puss lite på honom xD haha.
Nej nu ska jag fixa videon och lite bilder från stan och det jag köpte :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0