Svar på kommentar♥

Kommentar:
jadu om Jersey Shore♥:

hon längst upp i mitten, har glömt va hon heter men hon skulle man vilja knulla, hon är så jävla snygg:D

Anonym om Dagens Outfit♥:
otroligt snygg kropp

Svar: Hah ja vad ska jag säga, den som har kommenterat dom hära kommentarerna
är ju då inte hemlig om den tror dä ;)
Hah varför skriver du bara inte ditt namn jag vet ju vem du är som kommenterar
har ditt IP nummer från andra kommentarer som du skriver ditt namn på :D
Svar igen: Okej, vad kul att du vill knulla henne då är inte så intresserad
så onödigt att kommentera den kommentaren, håll sånt för dig själv inte bara
du som är ** år som läser min blogg finns dom som är lite mindre! :D
Så kommentera inte sånt isf kom och säg det till mig idag ?!?
Andra kommentaren: Men tack ***to*;)

Kommentarer
Postat av: johanna

vem var det som kommentera ? :s <3

2011-03-31 @ 21:35:31
URL: http://johannalarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0