Otur idag eller vadå?!?♥

Hejsan!
Sitter och lyssnar på musik och ska snart ner för att äta lite, idag har dagen inte
vart så jätte bra:/
På idrotten så körde vi Kinamuren och då skulle ja springa över för att lämna
''skatten'' och så kom det en kille i min klass och typ fällde(stavning)
mig så jag typ flyger ner på golvet coh slår i mitt knä som har vart nära på att hoppa
ur led, så jag vart typ as rädd och trodde det hade hoppa ur led så jag grät som bara
fan x) haha
Fast som tur var det inte ur led så jag lever ju. Men har fortfarande jätte ont
men det får jag leva med i ett par dagar!
Senare blir det att möta Izabella och dra till kyrkan eller något och träffa lite folk.
Nu ska jag äta lite, bloggar mera sennare.

Kommentarer
Postat av: Elvedina

Gumman krya, skada mig oxo på idrotten stuckat foten :(( <3<3

2011-03-11 @ 16:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0