Hejsan!
Just nu sitter jag och kollar på Jonas Brother xD haha det är fan as bra.
Ska snart ta och packa väskan och gå till pappa tror jag, mycket skönare att vara
där eftersom jag har bättre högtalare där så det är nice.
Senare kanske jag ska träffa Izabella så får se om vi hittar på något,
imorn blir det att åka hem till Victor efter skolan sen efter dä tror jag att jag ska
till Gustav, sen på lördan blir det kanske köping med älsk och sen hem aa
mycket att göra hah :D
Nej nu ska jag kolla klart bloggar mera sen :D

Gammal Bild


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

förlåt för sent svar!

haft en bra dag? :)

kram

2011-03-24 @ 16:50:59
URL: http://idoljulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjaba snyggt blogg

2011-03-24 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0