Älskar Mina Spel På Min iPhone♥

Jag har lite tråkigt nu så jag ska skriva om 3 spel jag älskar på min iPhone:D:D:D:D:D
Det finns tre spel som jag har på min iPhone som jag verkligen nördar
24/7. Spelar dom spelen varje dag, liksom dom spelen går inte att
sluta spela men blir helt beroende av dom spelen iaf jag :D
Första är Sunday Lawn, man är en gubbe och så ska man klippa gräs xd
haha as kul spel. Sen kan man spela ett annat spela på samma och då
ska man försöka få fårr/får att hoppa över typ hinder eller vad jag ska säga.



Andra är Fruit Ninja, då ska man typ skära sönder frukter och så finns olika saker att
välja mellan när man ska spela. Sen så finns det saker som man ska låsa
upp för att få roliga skär märken eller hur jag ska förklara det men aa det är också jätte kul.



Tredje spelet är Angrry Birds, och då har man fåglar som man ska skjuta bort gröna grisar
med eller om det nu är grisar men det tror jag nog. Och aa det finns inget mer att säga
om det.


Kommentarer
Postat av: filippa

Jag har andra spelet det är så jävla kul:D

2011-03-06 @ 18:02:38
Postat av: Klara

Hur har du fått 53 på det dära första spelet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag kommer bara till typ 30 :o:(:(:(:(:(

Svara gärna på min kommentar!

2011-03-06 @ 18:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0