Turkiet Idag♥

Hejsan!
Blir ett snabbt inlägg just nu för har mycket att göra, idag vakna jag 10 och började ta av
mig löshåret, fyfan vad det känns naket utan det. Och jag kan ju säga att det är tur
jag inte träffar några innan jag åker för fyfan vad kort hår jag har. Det har inte vuxigt(stavning)
ett skit sen jag klippte mig och hatar att vara kort hårig men blir nytt löshår i Turkiet.
Kommer försöka blogga varje dag om inte mer än så, så ni vet vad jag har för mig och så men
nu ska jag gå ner och duscha sen fixa mig så puss! :D

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

Åhh gud vad jag kommer sakna dig!!!

samma dag som du kommer hem om de inte är på natten men iaf den första dagen efter du kommit hem ska vi träffas! du,jag & Iza fira för att du kommit hem!<3<3<3<3<3<3 ily2!<3

2011-06-25 @ 13:37:20
URL: http://biszczis.blogg.se/
Postat av: Susann Arnehed

Goddag! vad intressant din blogg verkar vara. kommer definitivt läsa dina inlägg lite mer! =) Hoppas du har en trevlig helg =)

2011-06-30 @ 17:47:38
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0