Sjuk♥

Hej på er! :D
Har nyss tagit ett långt bad och det var så sjukt skönt, ska snart försöka kolla på någon film
eller så får se om jag hittar någon bra. Idag har jag vart i stan och gjorde inte så mycket
handla ett nytt navelsmycke, tog hål i örat igen och sen en ny data mus till bärbara äntligen säger jag bara så skönt
att ha en ny :D
Är lite arg eftersom jag har blivi sjuk :(:(:(
Precis just nu hoppas bara jag blir frisk till fredag och lördag!
Nu ska jag gö annat!
smycket jag köpte så sött :D

Kommentarer
Postat av: Vilda

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 20:29:52
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0