Studenten idag♥

Hejsan!
Vet att jag inte har bloggat något, men idag så var jag i Katrineholm och hämta en pump
till moppen. Jobbigt för jag orkade inte åka med men aa gjorde det ändå.
Efter dä så åkte vi till marieberg för att pappa skulle köpa ny mobil men det blev aldrig av.
Igår så var vi vid Katte och det var inte alls kul fan skulle vart roligar på min balkong xD hahah
nej men det var poliser och massa annat skit så Izabella och jag drog hem runt halv 12
sen ville jag hem tidigare för hade glömt min astma sak hemma :(
Kändes ju lite så där.
Vet inte vad jag ska hitta på mer idag kanske träffa Izabella eller något sånt eller bara ta det lungt hemma.
Just Grattis till Erik & Johan och alla andra som tar studenten idag :D♥♥♥
bild från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0