Cykel tur♥

Just nu sitter jag och lyssnar på musik ska snart lägga mig i sängen med min glass och se
om jag hittar någon bra film på TV. Kommer nog inte göra det för brukari nte det
men kan ändå göra ett försök ;)
haha när Izabella och jag drog ut så cykla vi (som vandligt) och då så tänkte vi att vi skulle cykla
till Himmer och hälsa på John och det är typ 1mil det men vi orkade inte så vi cykla igenom
talby och sen till sportstugan sen hem XD
Riktigt kul fan, nästa gång blir det Himmer eller Mellösa vem vet ;)
Imorn så ska jag till Gustav och vi ska fira *** **** ** *********** ;) haha gissa vad vi ska fira om ni kan ;)
haha nej men nu ska jag göra annat!
Världens sötaste bild på David & John!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0