Trött & taggad♥

hejsan!
Just nu ligger jag i sängen och är as trött ska nog sova lite men
innan måste ja plugga :(
och jag fattar inget så det kommer ju gå sjukt bra eller inte.
Senare så ska jag till Iza och göra ngt sen blir det mot bussen för att åka
på DISCO DANS med mina 3 BRUSH :D
så jävla kul asså as taggad.
Isag i skolan gjorde vi ju inte ett skit -.-
så jälva tråkigt och jag var trött som fan, och liksom jag har sovit i
9 timmar menmen,
nej nu ska ja plugga !

ja ibland är man trött på lektioner ;D


Kommentarer
Postat av: Calleballe :*<3

haahah samanttha man ska ju inte sova på lektioner lilla du ;)<3

2011-01-17 @ 21:39:59
Postat av: Elene:)

Jätte fin blogg:)<3



Besök gärna min:)



Kramar

2011-01-17 @ 22:04:21
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min blogg med:D

2011-01-17 @ 22:42:59
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0