Just nu..

sitter och jag kollar lite kläder från Gina, ska till m-berg snart
så får la se om jag hittar något :)

Japp igår var det min DAG :D haha
den var underbar, börja med att jag vaknade upp
vid älsklingen, och sen åt vi lite sen var han
tvungen att åka hem :(
när han åkte drog jag till pappa och prata lite med honom och så
sen gick jag och fixa mig hos mamma och sen vid
6 kom det folk :D
Underbar kväll med alla tyckte jag iaf, älskar alla mina saker
jag fick :D
lite bilder kommer nog upp sen om jag orkar lägga upp.

Idag vet jag inte vad som händer mer utom m-berg, ska nog träffa
Iza senare och så :)
Japp nej nu ska jag fika lite puss!


Kommentarer
Postat av: Anton

snygg!

2011-02-03 @ 18:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0