Bästa helgen!♥

hejsan!
Just nu sitter jag och kollar på ngn film med mamma och Stefan
men dom två har somnat i soffan så sitter och kollar själv haha inte så kul
men aa x)
Idag så vakna jag och älsk vid halv 7 haha fråga inte varför för det vet ja inte
och då hade vi det lite mysigt fast ja var så trött så visste inte
om jag var vaken eller inte haha ;)
sen vid 7 eller ngt somnade jag och sen vakna jag vid 10 :D
Vi va i sängen till typ halv 12 sen gick vi och åt frukost.
Sen när han åkte hem så var ja på m-berg med mamma, Stefan och Amanda :D
ganska kul fast orkade inte köpa ngt, OVANLIGT!!!!
brukar alltid köpa ngt men idag orka ja inte x) hahaha
efter att vi har vart på m-berg så drog vi och åt på en as mysig restaurang.
Nej nu ska jag ta och väcka mamma och Stefan x) hahah
Puss på er :D
TAGGAR TILL IMORN!!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0