27 Dagar Kvar♥

hejsan!
Iza drog nyss hem och käka lite, så jag tänkte att jag kunde blogga lite.
Idag har jag inte gjort ett skit har vart trött som fan så har inte
orkat gjort ngt!
Senare ska jag hem t mamma och kanske färga utväxten får se om jag
orkar eller hinner.

Imorn så kommer älsklingen t mig, så blir så sjukt skönt att få träffa honom igen,
har saknat honom så sjukt mycket, så han sover hos mig sen på tisdag
kanske jag sover hos honom får se hur det blir!<3

Seriöst snart är jullovet slut :(
8 hela dagar kvar, sen börjar helvetet igen, menmen har bara en
termin kvar sen hejdå ODENSKOLAN(fattigskola) ska bli sjukt skönt:D
fast kmr sakna alla som man inte kmr träffa lika mkt :(
menmen nu ska jag kolla lite TV puss!

bild från mitt och izas LAN!


Kommentarer
Postat av: issa

Nice blogg :D

2011-01-03 @ 16:56:18
URL: http://rosaglassen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0