Trött x)♥

hejsan!
har nyss hjälpt pappa att riva tapet(staving) as jobbigt men aa ska göra
lite imorn med om jag orkar x) haha
Idag var det skola och det var helt okej, utom på morgonen fyfan
för att det snöa, och aa iza fick as mkt damp för hon hade fel kläder och så.
Utom det så har dagen vart bra, senarew blir det att laga lite mat och sen ät och
möta upp iza sen träffar vi nog massa folk ute så ;)
Nej nu ska jag ta och göra annat.

jag just nu!
sorry för hjärtat men min mun var lite CP!!!

så här kan det se ut när man kommer till våran skola och det snöar ute!


Kommentarer
Postat av: Kimmi

SNYGG!!!!!!!!

haha nice bild hon under

2011-02-04 @ 17:21:04
Postat av: gusse

snygg tjej

2011-02-04 @ 17:57:48
Postat av: Anonym

OMGF SNYGG!!!!!!!!!!

2011-02-04 @ 22:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0