Söndag♥

Hej!
Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska packa ner i min
väska, eftersom jag snart ska ta och gå hem till min lilla mamma :D
Idag har jag inte gjort så mycket sov till 10 och sen vid 1 gick jag ut med pappa
och våran hund, och samtidigt tog jag bli kort som kanske kommer upp
senare ikväll eller något.
Ikväll blir det ju att kolla på Solsidan med mamma & sen Wallander eller något,
så det blir en mysig söndagkvälll!
Imorn ska jag åka in till Örebro med Izabella, och får se om jag orkar shoppa
eller så x) hahah
Nej nu ska jag ta och hitta på något annat puss!

min spegel är smutsig :s


Kommentarer
Postat av: William

snygg :D

2011-02-20 @ 15:24:58
Postat av: Axelmelisa

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-11-17 @ 07:28:39
URL: http://axelmelisa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0