Plugga + Varmt Bad♥

hejsan
just nu sitter jag och funderar på om jag orkar plugga,
är så jävla trött så orkar typ inget men måste plugga matte
till imorn kommer Faila på provet men aa eller nej det tror jag inte ;)
lite damp kommer jag att ha men det hjälper nog lite.
Nej men aa, har inte så mycket att skriva så nu ska jag ta ett
varmt bad och lyssna på musik.

Imorn så kommer älsklingen hit och vi skulle la fira alla <3 dag för vi inte var
i måndas men det blir att fira det nästa vecka ist. Sen på torsdag ska
jag klippa mig fick jag veta x) hahah sen blir det att fixa löshåret
så ja slipper ta ur dom och massa skit nej nu ska jag
lägga mig i badet så puss :D<3

hahahaha underbar bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0