Nyss kolla...♥

... på sveriges värsta bilförare, alltid lika kul att kolla på det hah ;)
Snart blir det att äta lite kebab och sen kolla tv kanske spela
The Sims om jag orkar. Imorn blir det att sova länge som FAAAAAAAAAAAAAN
sen hjälpa pappa lite sen kan jag ska till Victor och sen blir
det gårn med honom och möta Iza.
Och nu är det ju Sportlov och det är ju as nice, fast kommer sakna min
lilla älskling som ska åka bort på Lördag och kommer hem på Torsdag
kväll eller något sånt :(<3
Menmen, hoppas på att sova hos honom på Torsdag :D
Nej nu ska jag ta och gå ner och äta lite puss!<3
39dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Karl

39 dagar till vad snygging!<3

2011-02-18 @ 09:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0