John Bauer Idag♥

hejsan!
Idag så var inte Izabella och jag i skolan eftersom vi var på John Bauer
elev för en dag ;)
Det var as kul att vara där, verkligen en skola man vill gå på, iaf vad
jag tycker :D
Vi fick sitta och prata med massa och så sen fick vi kolla i andra
byggnaden också fast det var typ inga där haha ;) så aa.
Vi slutade ju halv 12 också as skönt, så Iza och jag drog upp på stan och
åt lite sen kolla vi kläder, hahaha dagens FAIl var ju att
jag höll på att bli PÅ KÖRD av en buss...
ehm aa inga kommentarer på den asså! XD
nej nu ska jag ta och plugga lite och fixa lite till imorn eftersom
Jag och BÄSTA BRUDARNA ÅKER TILL ÅNNABODA!!!!!!!:D:D:D:D:D
TAGGA VA FAN ;)


Kommentarer
Postat av: Johan

du jag satt på den bussen som höll på kö över dig, var ju fan sjukt nära!!!

2011-02-14 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0