Godmorgon♥

hejsan!
just nu sitter jag i mammas säng och kollar lite kläder som jag vill ha,
ska nog beställa lite kläder senare ikväll :D
Idag så ska jag till Apoteket och sen hem och plugga lite matte!
Sen vet jag inte vad ja ska göra,
Imorn är det skola -.-
hoppas bara jag inte blir sjuk tills imorn
för har så sjukt ont i halsen så ååh blir jätte arg :(
, men hoppas jag kommer till skolan
för det ska bli kul att träffa alla
igen och så :D
Nej nu ska jag äta lite frukost bloggar mera senare
& dagens outfit kommer nog upp senare :D

ååh vill åka nu!


Kommentarer
Postat av: Johanna Karlsson!

WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska du till Miami ? :o:o:o:o:o:o:o

OM DU SKA BLIR JAG FETT AVIS JU :(

2011-02-28 @ 12:45:16
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Tack så jätte mycket!

2011-02-28 @ 13:48:32
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0