Färga håret♥

Hejsan!
Just nu ligger jag i sängen och är jätte trött, vill sova men kan inte
för ska snart till pappa och slinga Izas hår sen färga mitt.
Får se hur det går, idag så sluta jag vid 11 typ eller lite tidigare
sen vid halv 12 drog iza och jag in till stan för jag skulle sola så vi drog och
sola sen gick vi och träffa Samuel och Ludde :D
Länge sen man såg Samuel asså, imorn blir det att åka till stan
igen efter skolan med pappa för vi ska köpa tapeter och så sen när jag kommer
hem blir det att duscha och packa sen åka till Älsklingen!
Nej nu ska jag ta och fixa lite och dra pusshej!<3


Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

varför sola du igen för? :o<3

2011-02-10 @ 16:41:43
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0