Godmorgon världen♥

Idag fick jag äntligen sova länge, känns super skönt sov till 1 fast skulle kunnat sova längre om folk slutar ringa mig på morgonen. Men sånt får man räkna medibland. Idag så ska jag inte göra så mycket ska fixa lite saker innan julafton och sen så ska jag träffa Izabella senare. Igår så var jag på bio och kollade på In Time med Johannes, filmen var bra men kunde vart ett bättre slut tyckte slutet inte var så jätte bra. Filmen slutade vid 11 typ sen så skulle Johannes äta lite så vi gick till donken men det var stängt så vi åkte till MAX. Äckligt att äta där men aja haha xD. Sen åkte vi hem, var galet trött när jag kom hem så gick och la mig direkt. Nej nu ska jag byta om sen gå ut med Dara i det tråkigt vädret. VILL HA MER SNÖ!!

Kommentarer
Postat av: emma<3

Hej!

jag har en fråga ,har inte med dert du skrev att göra , jag vet att du har en system kamera , jag undrar vad för sort du har ? ska skafaa en men vet inte vad,ps gillar din blogg !<3

2011-12-22 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0