Pengar♥

Just nu sitter jag och väntar på ett par från Kumla som ska hämta ett objektiv som dom köpt av mig, känns
skönt att bli av med den eftersom det bara ligger och gör inget haha :D Sen när dom har vart här
drar jag till ICA med Izabella, får hoppas att dom kommer innan halv. Idag så vakna jag halv 10
pga att det var 1000000000000000000000 människor som ringde haha okej kanske inte så många men det
kändes som det när jag låg i sängen. När jag gick upp så åt jag lite sen gick jag och mamma till hennes
jobb. Så hjälpte henne från 10 till 1 ungefär. Och efter så var jag galet trött därför har jag inte
orkat bloggat så mycket idag. Har lata mig i soffan och sängen så aa :D
Jag är verkligen galet kär i den hära hunden, vill åka ner till Malmö för att köpa den!
bild från blocket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0