Måndag♥

Hejsan, har nyss fått i mig lite mat och ska snart lägga mig i sängen och sova. Är ganska trött fast jag ändå somna
när jag kom hem från skolan. Idag så har det gått ganska bra i skolan fast jag har haft sånt j*vla mensvärk men
försökte se glad ut ändå. Imorn så får jag min skol data och då kan jag ju blogga lite när jag är i skolan om det
händer något kul eller så. Imorn så kommer ju Kenza till Örebro också och då blir det att åka och kolla lite på henne
med mina brush om Izabella blir frisk annars blir det bara jag och Louise sen efter att jag kollat lite blir det nog att
åka hem till Gustav om han är frisk sen efter dä blir det hem och sova :D Har inget att skriva nu ska ta en alvedon
nu sen lägga mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0