Godmorgon bitches♥

Godmorgon alla bloggläsare, vaknade nyss eller det kanske var för en halv timma sen. Är så sjukt trött
så tror jag kommer dö vilken sekund som helst. Idag så börjar jag halv 10 och slutar halv 2 eller 2
kommer inte ihåg vad dom sa. Idag vet jag inte vad som händer kanske ska träffa Gustav efter skolan eller
så åker jag hem och sover XD haha skulle verkligen behövas, fast innan jag åker hem tror jag att
jag måste köpa gummistövlar till imorn-.- Vill verkligen inte åka och tälta menmen kommer ha med mobilen
så alla får vara snälla och smsa till mig :D Nu ska jag gå och äta lite frukost sen duscha.
Lägger upp dagen outfit innan jag åker.
Hehe min snygga tröja ;) Älskar den (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0