Bion var underbar♥

Hejsan, har nyss kommit hem från stan eller aa det var drygt 1-2 timmar sen, men ändå.
Sitter i mitt rum och kollar på TV funderar på att sova snart för är så sjukt jävla trött vakna nog
för tidigt idag. Som sagt så var jag på bio idag och det blev inte bara med Izabella hennes lille bror fick
så klart åka med oss, vi är så snälla! När vi kom till stan så drog vi till donken och åt lite sen efter dä
gick vi och hämta ut biljetterna sen blev det en fin runda på stan :D
Vi kollade ju på Bilar 2 och den var super bra. Älska den♥
Imorn så har jag super mycket att göra, ska städa mitt rum,tvätta massa kläder och sen träffa folk
och sen kommer Gustav. Haha kanske inte super mycket men det kommer ta tid att städa och tvätta, men
ska självklart försöka blogga när jag får tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0