Sova!♥

Nyss vakna typ ochär fortfarande jätte trött, haha jag var lite förvånad när
jag vaknade för trodde inte jag hade sovit så aa.
Idag så var det ju skola och den var ju så dära, inte jätte kul dådå utom på matten
fyfan vad David och jag hade kul x)
Haha förlåt Victor!♥
Sen så samla vityp hela klassen sista 30minuterna och pröva kläder jag hade
inte med mig några som tur för dom andra hade redan allt, så jag
tog aldrig med mig ngt onödigt ;D
Imorn ska ska vi ta kortet så jag tar med kameran så kommer det nog upp lite
bilder på hur det ser ut xd haha roligt kommer det att vara!

Kommentarer
Postat av: riiim

December haha sent:(dudå?

2011-04-05 @ 22:20:56
URL: http://alwaysriim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0