Påsklov♥

Hejsan!
Har nyss vaknat och ska snart ner och äta lite frukost men väntar lite för
vågar inte gå ner, eftersom det är två typer som håller på och fixar
fönster åt oss så får vänta lite.
Igår så var det skolan fast jag ''började'' inte fören vid halv 11 men kom lite tidigare
haha varför vet jag inte men aa. Efter skolan så drog Jag, Izabella, Louise, Philip, John & Alexander
till G-vik och innan så tärffade vi David som skulle med oss. Fan vad kul vi hade där asså
utom att det var två trkar som verkligen gick och kolla på oss 24/7 och sen fanns det en gubbe
som gick efter oss och kolla as mycket och allt XD
Han låg i en barnpool och kolla på oss med bena isär!!!:s
Aja efter G-vik så drog vi hem sen till gårn var ju så där inte lika kul som annars hah ;)
Idag ska jag till Gustav, ska bli skönt att få sova med honom han väntat FÖR länge
haha :D
Nej men nu ska jag kolla om dom inte är där nere mer puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0