Örebro♥

Hejsan!
Nyss kommit hem från stan, har vat och solat i 1 timma typ lite kände mig lite blek så
var på tiden att sola. Ska snart åka och handla med pappa och sen ta en dusch,
sen kanske sova lite är så sjukt trött efter igår.
Aa igår så skulle jag till skomakarholmen eller vad det nu hette, aja när jag hade
fixa mig så gick jag och möta Carl-Oscar,Johan, Erik,Axel och Oscar så åkte
vi dit alla dom andra var, när vi kom fram så hade ju inte jag tänkt
att jag skulle ha tagit med en tjocktröja men aa det vart varmare efter ett tag.
Kvällen var under bar iaf kom hem vid halv 2 2 och sen kom Carl och Philip och några mer
kvällen/natten var den bästa på länge.
Nej men nu ska jag ta och sminka mig lite och sen dra så bloggar ikv eller så!

Kommentarer
Postat av: mathilda

tack, gillar din design :)

2011-04-10 @ 16:37:17
URL: http://privatenblogg.blogg.se/
Postat av: ems

tack :D allt bra här! med dig då?

2011-04-10 @ 18:00:34
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0