Jobbig morgon♥

Hejsan!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och nyser som bara fan, inte kul allt.
Idag har jag inte gjoprt så mycket vakna vid 7 för det var för varmt
i mitt rum och sen kunde jag inte andas med näsan så satt och kolla på TV till typ 10
sen gick jag ner och åt lite sen hjälpe jag pappa!
Ska snart ta på mig lite kläder och sen träffa Izabella sen hittar nog vi på något.
Igår bloggade jag inget för att jag var i stan och sen efter dä så var jag ute sen åkte
jag och grilla med folk så hann inte blogga något men det kommer komma upp massa bilder
från igår och så. Men nu ska jag göra annat!

Fick min nässpray idag och den är ju fan sjukt dålig tycker jag men måste ta den
ändå. När jag hade använt den en gång så efter typ en timma fick jag as ont i huvudet,
vill inte använda den men är tvungen. Så ska köpa en ny på måndag (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0