Godkväll♥

Just nu sitter jag i sängen och pratar med folk och försöker få tag på Gustav
som gör något XD
Idag har dagen var helt okej, föreställningen gick ju som smör haha jag satte alla
jävla danser så är sjukt stolt över mig själv och alla dom andra som klara
det. Men publiken var ju lite sega och tröga som inte fatta att dom skulle
hänga med och klappa och skit men det var kul ändå för alla satt och kolla bak typ :D
Ja imorn blir det nog sovmorgon för mig är så sjukt trött efter som hära
dagarna så blir att sova länge eller att **** om jah hinner men det tror jag inte jag hinner.
Efter skolan  blir det att åka in till G-vik med massa folk eller vi är la typ 6-7 st så
det är ju inte så många men kul ska vi ha!
Har inte så mycket att skriva mera men aa bloggar nog mera imorn, tyvärr så kommer det
inte komma några bilder från imorn tror jag kanske lite från bussen :D

Kommentarer
Postat av: Lauritsailin

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-06-16 @ 10:32:23
URL: http://lauritsailin.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0