24 April♥

Godmorgon!
Just nu sitter jag och kollar på ''Smartare än en femteklassare'' med pappa, ska snart
hjälpa honom och riva tepet i 1 timma. Haha ska igentligen hjälpa honom
minst halv dan men jag tycker att det är så tråkigt så jag behöver inte jobba så länge
som tur. Får se vad jag ska göra efter dä ska nog ta och sola lite senare.
Skulle in till sjukhuset idag för att köpa mina tableter pga att min hals svullnar ut när jag
är ute och så kliar det. Men vet inte om jag ska åka in eller om jag väntar till imorn
får se hur det kommer bli.
Nej nu ska jag kolla lite mer på TV och sen hjälpa pappa :D

Kommentarer
Postat av: riiim

Igår så var jag vid havet, och idag ska jag grilla med familjen och några andra. Sj då?

2011-04-24 @ 12:06:11
URL: http://alwaysriim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0