Vart ska man gå ?:o♥

Just nu sitter jag i sängen och fryser och lyssnar på bra musik ;)<3
Är så jävla trött så vill bara sova, fast dagen var as chill
hade en lektion fast prata massa då sen in t stan och gå
på den dära mässan :D haha va så jävla roligt
fast hde fett ont i läppen : ((((
menmen, jag dog inte av det som tur, asså alla va
så roliga , iaf dom ja snacka med. :D<3
Fan jag vet verkligen inte vart ja ska gå finns så mycket
just nu, får la se!

Snart ska jag nog plugga lite om jag orkar sen fixa mig
och träffa iza sen bussen till mellösa :D<3
men nu ska jag göra annat !
Kolla bilden synd om mig :(
tog ur min piercing för jag hade ont så fick
gå runt med ett jävla plåster (asså inte i stan ) <3

hahah man ser ju inte så mycker men aa det e ju jätte fint XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0