I love you ♥

Hejsan eller Godmorgon :D♥
Just nu sitter jag i sängen och kollar TV.
Ska snart gå och sminka mig och ta på mig kläder,
sen gå till iza :D♥
Idag kommer vi bara ha en lektion (arbetpass)
sen åker Vår klass in t stan för att kolla Bio och sen ska
vi till ngn valstuga eller va det nu va, men det kommer komma
upp massa bilder när jag kommer hem hoppas ja om min kamera inte dör :(
aja, förlåt om jag inte gjorde ngt inlägg igår men var
sjukt trött fick vakna halv 6 för Calle skulle med tåget 6:(
och sen så gick Philip och jag till min moster och sen åkte ja t O-backen :D♥
kyss;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e det du älskar?

2010-09-14 @ 12:19:12
Postat av: Anonym

mig såklart vem tror du<33

2010-09-19 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0