Är så jävla sur just nu!

Jag tordde inte du kunde gå så lågt, snacka skit om något
som inte är sant, trodde verkligen inte så om dig.
Du är så jävla EGO att nämna ditt eget namn i det också
hur fan kan du göra det när vi knappt känner varandra ?:s:@
Du lär ju fan inte ha ngn hjärna att tänka med JÄVLA HORCP!!!!!!
ÅÅH jag är verkligen as arg nu finns fan inga ord som kan
beskriva hur jävla sur jag är på dig!!!!!!!!!
Vill fan bah slå t dig i ansiktet just nu ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Hoppas du tänkte mycker innan du sa det till
den personen, för det förstörde så sjukt
jävla mycket för mig, jag kommer nog inte förlåta dig
för det här, iaf inte på länge
för just nu åååh !!!!!!!!
Vet fan inte va jag ska skriva skulle vilja be dig
dra åt helvetet men har lova att inte göra det!
BLIR SÅ TRÖTT PÅ DIG !!!!!!!!!!1


Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

gumman vad har hänt ? :(<3

2010-09-23 @ 19:27:52
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/
Postat av: louisebiszczak

Samanttha du behöver inte mitt utseende du är mycket sötare du vill inte bli ful !

eey walla brur ! <33

2010-09-23 @ 19:46:17
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/
Postat av: linus abooowww:P

vad har hänt:O :'(

2010-09-23 @ 21:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0