Mysig fredag !♥

Hellu !
Just nu e jag lite små trött, men va tvungen att blogg
innan ja lägger mig i sängen :D<3
Idag var det skola va ju så där, sen efter så åkte man t
''tandläkaren'' XD hahahah
sen ica med pappa, sen hem och fixa mat sen gårn med Iza,
och så träffade jag älskling på vägen dit så han gick med oss
fyfan va kallt det var ute :o<3
Sen drog han till han ''F'' som dom kallar honom och ett
par t x)
hahahah senare på gårn så va vi i idrottssalen
och då satt jag iza älsk mats(eller va han heter ) & joppe
och hade as kul fyfan va iza o ja garva dom två e för
roliga asså :D<3
Men nu ska jag nog ta och gå ner och hämta lite gott sen
blir det att mysa sig ner i sängen och kolla på film.
Godnatt puss :*<3


förlåt som fan, det var verkligen inte mitt fel :((
mår så fucking dåligt efter det..


Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

Samanttha gmn vad har hänt ? :((<3

2010-10-01 @ 23:45:39
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/
Postat av: louisebiszczak

sv : okej :/<3

2010-10-02 @ 11:47:00
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/
Postat av: sWe, oliwwwhhh<3

Yeh, Ni bah gick där så kommer jag rushandes (y<3

2010-10-02 @ 12:09:27
Postat av: sWe,Oliwwehh swwee<3,

Finns gmn<3 Älskar dig och det vet du<3, Finns om du vill prata<3<3

2010-10-02 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0