Kul att man inte kan gå själv ute...♥

Hejsan!
Kom nyss hem från gårn med iza typ :D
hahah snacka om att vi inte kan cykla ramla två
gånger och sen körde iza in i en buske xD
fyfan va ja garva.
Idag hade man sovmorgon, as skönt.
men när ja skulle gå t skolan stanna det en gubbe
med bil han var typ 40-50år och skrek att jag skulle hoppa in
i bilen 3gånger, jag blev rädd och lyssna inte och
börja gå han åkte efter mig då och jag fick gå en omväg
och sen åkte han efter mer mig och jag fick börja springa som
fan tog mig 30minuter att komma till skolan när det brukar ta 5.
Är as rädd att gå ut själv nu.

Imorn vet jag inte vad som händer ska nog in t stan och möta
pappa för ska få nya skor :D
Sen på fredag blir det G-VIK med brukarna :D
TAGGAR !!!!
Men nu ska jag äta lite puss!


Kommentarer
Postat av: (:

du är så jävla sööt <3

2010-10-20 @ 19:40:28
Postat av: louisebiszczak

men om iza ska med hon får väll inte bada i vatten pga neveln :p

men hallå du ! :o

vad är det där över det här inlägget ? :o <3

2010-10-20 @ 20:26:35
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/
Postat av: johanna

men gud vad äckligt :o <3

2010-10-24 @ 14:07:16
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0